TRAINERS

جدیدترین ترینر های بازی های کامپیوتری

TRAINERS

جدیدترین ترینر های بازی های کامپیوتری

ترینر پول هاروست مون (مزرعه دار) واندر فول لایف

ترینر پول هاروست مون واندرفول لایف 

Harvestmoon a wanderful life money trainer

با این ترینر پول شما 9000000 میشود و تا لحظه ای که ترینر باز است پول شما کم نمیشود و اگر ترینر را ببندید پول شما خرج میشود 

البته اگه تا آخر این 8 سال پولتون رو خرج کنید این پول تمام بشو نیست 





برای دانلود ترینر پول کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام. خسته نباشید. واقعا وبلاگ فوق العاده ای دارید. مرسی از مطالب خوبتون. من وقتی ترینر پول رو ران می کنم توی بازی تغییری ایجاد نمیشه و پول من همون 500 می مونه. ولی ترینر زمان کار می کنه. ممنون می شم راهنمایی کنید

فکر کنم تو ترینر پول واندر فول لایف رو دانلود کردی چون تو پست اون نظر دادی و ترینر زمان برای بازگشت به طبیعته
این ترینر رو امتحان کن حتما کار میکنه:
http://s3.picofile.com/file/7405954187/Harvest_moon_BTN_Money.exe.html
اگر بعد از باز کردن ترینر پولت تغییری نکرد یه چیز بخر یا بفروش پولت زیاد میشه.

آرین سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام من این ترینر را برای بازی واندر فول دانلود کردم ولی پولم زیاد نمیشه اگه میشه لطفا راهنمای استفاده از ترینر را بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد